حجت الاسلام سید مهدی قریشی:
وی جریان پیاده روی اربعین را نیز از شعائر مهم دینی عنوان کرد و افزود: متاسفانه برخی ها این موضوع و هزینه در این راه را کاری عبث می دانند .
کد خبر: ۳۳۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 25 November 2016
حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه ضمن تسلیت به مناسب فرارسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم ص و امام حسن مجتبی و امام رضا ع گفت لذا لازم است مسئولان برای گرامیداشت این ایام مراسمات برنامه و تدابیر ویژه ای بیاندیشند .

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج نیز 5 آذر را روز فرمان امام برای تشکیل بسیج مردمی عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) با این تدبیری که اندیشید انقلاب اسلامی ایران را بیمه نمود.

امام جمعه ارومیه به ثمرات این تشکل مردمی از حوزه های مختلف نظامی و اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: لذا از مسئولان و مدیران نیز انتظار می رود در سرمایه گذاری عرصه اقتصادی از بسیج حمایت نمایند.

وی جریان پیاده روی اربعین را نیز از شعائر مهم دینی عنوان کرد و افزود: متاسفانه برخی ها این موضوع و هزینه در این راه را کاری عبث می دانند .

وی گفت: اما بنده تشکر می کنم از دولت و جهانگیری معاون اول ریس جمهور که همراه زایران در این همایش عظیم مردمی شرکت کردند.

وی با انتقاد از موضوع تکدی گری در شهر از مسئولان و متولیان رسیدگی در این حوزه خواست تا حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند چراکه وجود این افراددر سطح شهر ابروی جامعه اسلامی را خدشه دار می کند.

حجت الاسلام قریشی در ادامه سلسله مباحث تقوای خانواده درک متقابل یک دیگر را از راه های موفقیت و ارامش در محیط خانواده عنوان کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار