جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس با حضور سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 05 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ؛ سردار اصلانی در این جلسه با اشاره به توطئه های شوم دشمنان گفت: دشمنان با ترفند و توطئه های مختلف درصدد انحراف جوانان وآلوده کردن آن ها هستند و لذا برای مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد همه باید همکاری کنند .

سرهنگ رمزی فرمانده انتظامی سلماس نیز در این جلسه گفت : در 8 ماهه سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان توانسته بیش از76کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کند و در این راستا 3 باند تهیه و توزیع متلاشی شده و همچنین 41 خودرو توقیف و تعداد 268 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند .

رضایی بشیر دادستان سلماس نیز با بیان این که در 8 ماهه سالجاری بیش از186 پرونده مرتبط با مواد مخدر در دادگستری این شهرستان مختومه شده است گفت:20درصد از جرائم شهرستان سلماس مربوط به مواد مخدر است .
حاجی علیلو فرماندار سلماس هم با اشاره به این که در این شهرستان از ابتدای سالجاری 218 نفر به کمپ اعتیاد سلماس معرفی و تحت درمان و پیشگیری قرار گرفته اند افزود: آسیب شناسی این معضل اجتماعی و آموزش از طریق روش های فرهنگی،هنری، ورزشی و تبلیغات در محیط شهرستان از ضروریاتی است که میبایست به آن پرداخته شود .

 در این جلسه آخرین اقدامات انجام گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور سردار فرمانده انتظامی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار