مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
حجت الاسلام محمد رستمی گفت: خروش میلیونی مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی در 9دی 88سیلی محکمی بر دهان استکبار زد.
کد خبر: ۳۵۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹ 28 December 2016

به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي؛مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه خوی با این عنوان که 9دی نمونه ای از پیروزی خون بر شمشیر است خاطر نشان کرد: مردم ایران با الگو گیری ازعاشورای حسینی بار دیگر در سال 88 مهر باطل شدن و خاموشی را بر توطئه و تهدید دشمنان زد و چهره واقعی و ددمنشانه آنان را بار دیگر افشا نمودند.
حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: مشعل حسینی تنها مشعلی است که هیچ گاه خاموش نمی شود و انقلاب اسلامی ایران در 9دی با مشعل و لوای عاشورای حسینی راه اصلی را ادامه داده و بار دیگرحماسه عظیمی را خلق کردند که در تاریخ ایثارگران  ایران ثبت شدکه در حقیقت این روز، روز پیروزی عاشورائیان بر عاشورا ستیزان بود.
وی ادامه داد:فتنه 88را می توان از پیچیده ترین و خطرناکترین توطئه دشمن برعلیه انقلاب اسلامی ایران برشمرد چرا که دشمن از طریق برخی از عوام و خواص فریب خورده داخلی طرح براندازی انقلاب اسلامی را دنبال می کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ادامه داد: زنده نگه داشتن حماسه عظیم 9دی در حقیقت تدفین تفکرات باطل فتنه گران است و هوشیار و زنگ بصیرت برای نسل های جدید و امروزی است که فراموش می کننددشمنان همچنان در کمین هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار