عضو مجلس خبرگان رهبری:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه مجاهد شیخ نمر باقر النمر تداوم دارد، گفت: آنچه باعث عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان درجهان می شود روحیه ظلم ستیزی آنهاست.
کد خبر: ۳۵۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 01 January 2017

   
حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت شیخ نمر باقر النمر، رهبر مبارز شیعیان عربستان به دست حکام آل سعود اظهار کرد: این گونه جنایت ها در حق شیعیان نتها باعث سستی در عزم و اراده مبارزات مردم علیه حکام ظالم عربستان نشده و نمی شود بلکه باعث گسترش اعتراضات علیه حکام این رژیم منفور نیز شده است.

وی با بیان اینکه جرم شیخ نمر دفاع از عزت و کرامت مسلمانان بخصوص شیعیان مظلوم عربستان بود تصریح کرد: علمای جوامع مسلمان توجه داشته باشند که نبایستی در برابر ظلم و ستم آل سعود سکوت کنند چراکه پیروی از راه شهدا بالاترین اجر و پاداش را دارد.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز در برخورد با ظالم و دفاع از تضعیف حقوق پیروان اسلام و راه انقلاب در جهان نیز افزود: بر همین اساس مسولین وزارت امور خارجه کشورمان بایستی در این زمینه با محوریت قرار دادن عزت، و دفاع از حق عموم مسلمانان در برخورد با جنایاتی همچون به شهادت رساندن پیروان اسلام و انقلاب با قاطعیت برخود کنند.

دیرباز با تاکید بر اینکه خون مجاهدان بزرگی همچون شیخ نمر باقر النمر بر زمین نخواهد ماند گفت: آنچه باعث عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان درجهان می شود روحیه ظلم ستیزی آنهاست.
انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار