کد خبر: ۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 09 February 2015

به گزارش خبرنگار تابناک ارومیه،مهدی قهرمانی فرماندار شهرستان تکاب به همراه عباسی معاون فرماندار و شیرمحمدی بخشدار تخت سلیمان و تنی چند از مسئولین شهرستان با خانواده های معظم شهیدان حنیفی ،غیبی، شمسی، شاهی، محمودی و ناصری و یوسفی واقع در روستاهای یارعزیز، ینگی کند و بابانظر دیدار کرد وی در این دیدار گفت : دیدار با خانواده این عزیزان از اولویت کاری بنده بوده و از جمله وظایف مسئولان است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تکاب اظهار داشت : شهیدان در حساسترین شرایط کشور با نثار جان خود نهال انقلاب را آبیاری کرده و اقتدار و صلابت رابه ملت ایران هدیه کردند.

مهندس قهرمانی، ضمن تقدیر از جانفشانی ها وفداکاریهای شهیدان انقلاب اسلامی و ادای احترام به خانواده معظم شهداء، از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات آنان قرار گرفت.

جناب اقای فرماندار چرا عاقل کند کاری که آرد پشیمانی! ضمن ارج نهادن به این اقدام حضرت عالی،بادی متذکر شد که زخمی که به دل خانواده شهداء زده اید به این راحتی قابل درمان نیست.

از منظر سیاسی نیز شما با آن سخنان جالبتان و استاندار محترم با بی تفاوت ماندن در قبال درخواستهای خانواده شهداء و مردمی که رنجیده خاطر شدند ،بدجوری به جناح اقای روحانی یعنی اصلاح طلبان ضربه وارد کردید. صدای طبلی که زده اید در اینده ممکن است پای صندوقهای رای به گوش برسد.حال خود دانید!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار