برای نخستین بار در کشور؛
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح جامع آمارگیری اصناف در شهرستان مهاباد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۰۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 06 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:جلسه هماهنگی طرح جامع آمارگیری اصناف شهرستان مهاباد با حضور مسئولین ادارات مربوطه در اتاق اصناف برگزار شد.

صادق قادری گفت: طرح جامع آمارگیری اصناف برای نخستین بار در سطح کشور با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت جامع درمهاباد اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، تشکیل بانک اطلاعات اصناف به منظور دسترسی به اطلاعات مورد نیاز از جمله اطلاعات مکانی و فردی صنفی، میزان اشتغال در بخش صنف، سطح ایمنی واحدهای صنفی، مسائل و مشکلات واحدهای صنفی تولیدی به منظور برنامه ریزی و سیاست گذاری حوزه اصناف و نیز شناسایی واحدهای بدون پروانه، به روز رسانی واحدهای پروانه‌دار و دسترسی به بانک اطلاعات اصناف است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد ادامه داد: در خلال اجرای این طرح، واحدهای تجاری که فاقد کد پستی هستند، می‌توانند با مراجعه به اداره پست از تخفیفات 60 درصدی برخوردار شده و کد پستی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه، تعداد 13 نفر به صورت مستقیم به شکل آمارگیر در این طرح مشارکت دارند گفت: آنان دارای پوشش مخصوص با آرم اتاق اصناف و کارت شناسایی معتبر خواهند بود.

 قادری خاطرنشان کرد: بازاریان در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 42443311 اتاق اصناف، 124 ستاد خبری و 42444900 امور اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس حاصل کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تصریح کرد: طرح جامع آمارگیری اصناف شهرستان مهاباد از روز شنبه 19 فرودین ماه 96 به مدت یک ماه در سطح شهرستان مهاباد اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار