سعادت در این دیدار با بیان اینکه ما علاقمند به توسعه همه جانبه ورزش و حمایت جدی از آن هستیم ، بر حمایت و توسعه از ورزشهای همگانی در استان تاکید نمود .
کد خبر: ۴۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 17 April 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:سعادت در این دیدار با بیان اینکه ما علاقمند به توسعه همه جانبه ورزش و حمایت جدی از آن هستیم ، بر حمایت و توسعه از ورزشهای همگانی در استان تاکید نمود .

استاندار آذربایجان غربی گفت : عدم تحرک و داشتن برنامه های ورزشی منظم بخصوص در بین بانوان، معضلی جدی است که با گسترش زیرساخت های توسعه ورزش های همگانی می تواند به درستی حل شود.

سعادت افزود : ورزش های همگانی را باید به محلات کشید تا خانواده ها راحت تر به فعالیت های ورزشی بپردازند.

ورزش قهرمانی برای جوانان نقش الگویی داشته و ورزش همگانی باعث رشد سلامت و نشاط عمومی آحاد جامعه می شود و این بسیار مهم است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ورزش باید در ادارات نهادینه شود ، افزود : ابزار و لوازم ورزش های همگانی را باید به شکلی درست و شایسته در اختیار مردم قرار داد تا آنها بتوانند سهل و راحت ورزش کنند.

مقام عالی استان همچنین اظهار داشت : با برنامه ریزی درست و وظیفه مندی مبتنی بر تخصص و دانش روز می توان شرایط لازم برای گسترش فعالیت ها و برنامه های نشاط آور و تامین کننده سلامتی را احصاء کرد.

وی اضافه کرد : ساخت زورخانه جدید شهرستان ارومیه بعنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار قرار دارد.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی نیز در این دیدار گفت : امسال سال ورزش های همگانی در آذربایجان غربی نامگذاری شده است و تلاش گسترده ای برای توسعه سلامتی و نشاط مردم برداشته خواهد شد.

دکتر مجدآراء افزود : : ورزش های همگانی موجب رشد سلامت و نشاط عمومی و کارآمدی ارتباطات اجتماعی و استحکام پیوندهای عاطفی در بین آحاد مردم می شود.

از سوی دکتر مجد آراء ابلاغ سفیر ورزش های همگانی به دکتر سعادت استاندار آذربایجان غربی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار