پیام معاون سیاسی و امنیتی استاندار به مردم شهیدپرور شهرستان تکاب
کد خبر: ۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶ 11 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه ،رادفر: بدون شک شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس در زمره برترین و بهترین الگوهای بشریت هستند.

 بسمه تعالی

بدون شک شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس در زمره برترین و بهترین الگوهای بشریت هستند؛ شهدایی که با جانفشانی و ایثار خود، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند و بر واژه های بلندی چون عزت، اقتدار، سرافرازی و ایستادگی رنگ حقیقت بخشیدند. شهیدانی که با صدها امید و آرزو و نثار جان و گوهر هستی خود با عشق به خدا و انجام وظیفه الهی و به شوق اطاعت از امام، دیده نازنین خود را فرو بستند و آسودگی و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند

لذا باید بدانیم عزت، اقتدار و امنیت امروزمان مرهون خون پاک این شهدای گلگون کفن است و همه ما بویژه مسئولان، مدیون این بزرگ مردان تاریخ هستیم و حفظ حرمت و تکریم آنان و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان که مایه بقای انقلاب اسلامی هستند بر همه ما واجب است.

در همین راستا با توجه به برخی مطالب منتشره در رابطه با اظهار نظر فرماندار شهرستان تکاب در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر طی روزهای گذشته در فضای مجازی، به استحضار مردم شریف استان علی الخصوص خانواده های معظم شهدا می رساند که در گفتگوی دو طرفه فیمابین فرماندار و یکی از فرزندان محترم شهید حاضر در این جلسه سوء تفاهمی ایجاد شده که سبب تکدر خاطر خانواده های معظم شهدا قرار گرفته است و فرماندار تکاب با انتشار بیانیه ای از خانواده های معظم شهدا عذرخواهی نموده و قطعا این عذرخواهی از جانب یک برادر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس مورد قبول و پذیرش قاطبه خانواده های شهدای والامقام قرار خواهد گرفت .

باید اذعان نمود که ما همواره در راه صیانت و حفاظت از حرمت و آرمان های شهدا و خانواده های معظم آنان استوار و ثابت قدم هستیم و هیچگونه تعرضی را نسبت به ساحت مقدس شهدا نمی پذیریم و اجازه نخواهیم داد اتفاقاتی از این قبیل موجب رنجش خاطر خانواده های معزز آنان گردد.

علیرضا رادفر

جناب آقای رادفر نمیدانیم این چه رسمی است در ایران که مسئولین به هر قیمتی که شده سعی در حفظ همدیگر داشته و اشتباهات همدیگر را رفع و رجوع میکنند.جناب اقای رادفر محترم؛به اطلاع میرساند که گاهی اشتباهات به قدری بزرگ هستند که براحتی با یکی دو تا بیانیه و عذر خواهی قابل حل نیستند.چنانچه قبلا هم ذکر شده ،سخنان اقای فرماندار تکاب از روی شوخی نبوده بلکه از یک اعتقاد درونی نشات میگیرد .گذشته از این مسائل چه اصراری بر حفظ این مسئول شهرستانی دارید؟باید این رسم نامیمون را شما بخاطر قلب شکسته شهیدان تغییر میدادید.

امیدواریم مردم فهیم استان،خانواده محترم و معزز شهداء پاسخ بی حرمتی ایشان را در جایی که قرار است همه نظر بدهند ،خواهند داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار