کد خبر: ۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲ 13 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه،حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در سومین نشست خود با خبرنگاران استان پیشنهادی دادند: پیشنهاد می کنم تمام مسئولان استان یک روز در مدارس کانکسی ماکو بنشینند تا به عمق فاجعه پی ببرند.امسال 4 میلیارد تومان به مدارسی که سرویس های بهداشتی سالم، دستگاه کپی و کامپیوتر نداشتند کمک کردیم. 4 میلیارد تومان هم آقای وزیر قول داده بودند. شاید بتوانیم با این رقمها به صورت اورژانسی برخی مشکلات را حل کنیم.

وی تصریح کرد: اگر نگاه جهادی حاکم نباشد و به دام بوروکراسی بیفتیم قطعا جواب نخواهیم گرفت. نباید با کسانیکه برای ساختن و مرمت مدارس به صورت جهادی کمر همت بسته اند طوری برخورد کنیم که دلسرد شوند.

فروزان گفت: 14 ماه است منطقه آزاد را تحویل گرفته ایم و در این مدت بیش از 60 میلیاردتومان در بخش زیرساخت آن هزینه شده است. میخواهیم آجر روی آجر بگذاریم باید در پیچ و خم بوروکراسی گرفتار شویم.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو ادامه داد: اگر امروز فرودگاه در مسیر تکمیل شده قرار گرفته دلیلش این است که از 20 سال قبل کارهایی روی آن صورت گرفته بود. ان شالله تا اردیبهشت سال آینده پروازهای آزمایشی را در فرودگاه انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت: تعریض خیابان امام ماکو که جزو اولویت های منطقه آزاد است نیاز به 80 میلیارد تومان بودجه است. تعریض جاده بازرگان 30 الی 40 میلیارد تومان نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار