کد خبر: ۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱ 15 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از هدانا،پروین دشتبان سرمربی والیبال بانوان شهرداری ارومیه اظهار کرد: رسانه ها به جای حمایت از تیم فقط به شایعه پراکنی و حواشی می پردازند که به ضرر تیم تمام می شود.

وی اظهار کرد: انتقاد سازنده را قبول می کنیم اما اخیرا شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف با تعابیر ناشایست به حاشیه سازی می پردازند در حالی که جای افتخار دارد که تیم ما بعد از چندین سال به سوپر لیگ راه یافته است.

دشتبان با بیان اینکه بیشتر تمرکز سایت های حاشیه ساز بر روی حیف و میل هزینه های صرف شده برای تیم است افزود: این در حالی است که کل هزینه های صرف شده برای تیم والیبال بانوان اعم از مبلغ قراردادها، سالن، ایاب ذهاب و کادر فقط نصف قرار داد یک بازیکن معمولی مردان است.

سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه با اشاره به مبالغ هزینه شده برای والیبال مردان تصریح کرد: در حق والیبال بانوان کم لطفی شده و بودجه تعلق یافته به تیم بانوان در مقایسه با مردان بسیار ناچیز است پس برخی شایعات در مورد حیف و میل هزینه ها بی اساس است.

وی با بیان این که در صورت ادامه این شایعه سازی ها برای سال آینده تیمی تشکیل نخواهم داد، افزود: امسال اولین سالی است که تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در سوپر لیگ کشور حضور دارد که این امر جای افتخار دارد چرا که فقط 6 تیم برتر کشوری در سوپر لیگ حضور دارند پس با این شایعات جلوی پیشرفت تیم را نگیریم.

دشتبان اظهار کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید پروسه ای طی شود که نیازمند تجربه است و ما امسال با حضور در سوپر لیگ امیدواریم که با کسب تجربه به وضعیت مطلوبی برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسوولان باشگاه شهرداری در همه حال پشتیبان تیم بودند و تلاش ما جبران این حمایت با رسیدن به قهرمانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار