کد خبر: ۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ 19 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از برنا، حسین فروزان در همایش تشکیل کمیته مردمی و پشتیبانی از مراسمات ملی و مذهبی گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو بر طبق قوانین مناطق آزاد کشور تمامی درآمدهای خود را در خود منطقه برای اجرای طرحها و زیر ساختها هزینه می‌کند .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این همایش که جمعی از صاحبان سرمایه و مسئولان منطقه آزاد نیز حضور داشتند،بابیان اینکه سازمان منطقه آزاد نمی تواند ریالی خارج از منطقه و در جای دیگر هزینه نماید افزود: برخی شایعات مبنی بر صرف درآمدهای سازمان در خارج از حوزه منطقه آزاد کاملا بی اساس بوده و سازمان منطقه آزاد ماکو تمام اعتبارات و درآمدهای خود در داخل منطقه هزینه می کند.

وی از شروع فنس کشی محدوده منطقه آزاد ماکو در ابتدای سال آینده خبر داد و تصریح کرد : با اتمام این فنس کشی مردم ماکو از مزایای منطقه آزاد بر طبق قانون بهره مند خواهند شد.

محمد علیپور نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط وپلدشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با بیان اینکه بر اساس قانون محدوده منطقه آزاد ماکو شهرستانهای ماکو، شوط و پلدشت است، گفت: این منطقه متعلق به عموم مردم بوده و به تدریج آثار مثبت آن در منطقه در حال نمایان است.

اولین نشست کمیته مردمی با هدف کمک به مسئولان در اجرای منویات مقام معظم رهبری ، ایجاد شورو نشاط در جامعه و کمک به برگزاری با شکوه مراسم های ملی مذهبی در شهرستان ماکو برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار