مدیر آموزش وپرورش شهرستان خوی گفت: در شهرستان خوی ۶۳ هزار دانش آموز روز اول مهر مشغول به تحصیل خواهند شد.
کد خبر: ۶۵۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 15 September 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمود شرفی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خوی گفت: در شهرستان خوی ۶۳ هزار دانش آموز در بیش از ۵۰۰ مدرسه در قالب دو هزار و ۳۰۰ کلاس درس در روز اول مهر مشغول به تحصیل خواهند شد.


وی افزود: تمامی فعالیت‌هایی که در حوزه‌ی آموزشی و پرورشی صورت می‌گیرد در راستای تحقق سند تحول بنیادین که مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد، انجام می‌شود و برای تحقق این امر در کنار فعالی‌های رسمی آموزشی و پرورشی برنامه‌هایی از جمله المپیاد‌های علمی، نانو و مسابقات علمی و کاربردی، ایجاد بازارچه‌های کار آفرینی، نمایشگاه‌های هفته معرفی مشاغل و احیای تبصره ۷۵ هنرستان‌ها انجام می‌گیرد.


وی در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش جزء ضروریات زندگی همه اقشار جامعه است و همه مسئولین و مردم باید با احساس مسئولیت، تلاش بیش از پیش و استفاده از خرد جمعی، آموزش و پرورش را در این وظیفه مهم کمک کنند و همه باهم تصمیم ساز و تصمیم گیر باشیم و با انعکاس مسائل و مشکلات موجود، ما را در خدمت رسانی بهتر و دقیق‌تر یاری کنند. ایشان داشتن برنامه و حرکت بر اساس آن را اصل اساسی دانستند و رسیدن به اهداف ترسیم شده را در گرو عمل به برنامه دانستند.


مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در ادامه گفت: تا به امروز و به یاری خداوند متعال و به همت خیرین بزرگوار، هشتاد و نه آموزشگاه را در شهرستان خوی افتتاح کرده ایم و این شهرستان از لحاظ ساخت مدارس خیرساز در استان رتبه اول و در سطح کشور نیز جزء شهرستان‌های برتر می‌باشد.


محمود اشرفی افزود: ۳۵ درصد مدارس در این شهرستان نوساز، ۲۵ درصد تخریبی و ۴۰ درصد نیاز به مقاوم سازی دارند که این بخش یاری و مساعدت خیرین محترم را می‌طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار