تیم پزشکی بسیج به روستاهای کم برخوردار سردشت اعزام شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سردشت گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج یک تیم پزشکی به روستای محروم «نیوژ» از توابع بخش وزینه سردشت اعزام شد.
کد خبر: ۶۸۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 24 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رحمان قادری امروز در ارومیه، اظهار‌ داشت: در پنجمین روز از هفته بسیج، به همت بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه سردشت یک تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی، کارشناس بهداشت خانواده، پرستار آقا و خانم، و دارویار در روستای نیوژ حضور یافتند .

وی بیان کرد: این تیم پزشکی با ویزیت رایگان ۵۸ نفر از اهالی بالغ بر ۱۸ میلیون ریال داروی رایگان در اختیار آنها قرار داد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سردشت تصریح کرد: افزون بر خدمات پزشکی برنامه‌های آموزشی در خصوص لزوم رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی، بهداشت مادر، تغذیه و سایر آموزه‌ها به روستاییان ارائه شد.

وی گفت: امسال سومین اعزام بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و کم برخور‌دار را شاهد هستیم که بالغ بر ۲۰۰ نفر به صورت ویزیت و داروی رایگان در اختیار آنها قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته بسیج امسال بالغ بر ۶۵ برنامه متنوع فرهنگی و خدماتی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که افتتاح طرح‌های جهادی، بهره‌برداری از خانه‌های محروم و مددجویی با اعتباری بالغ بر۱۰ میلیارد ریال، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان های نوار مرزی از اهم این برنامه‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار