با حضور دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی
معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور ۲ هزار دانشجوی دختر در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 10 August 2015

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور ۲ هزار دانشجوی دختر در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید‌جلیل موسوی در جمع خبرنگاران به تشریح چگونگی برگزاری دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در ارومیه پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از توان بسیار خوبی برای برگزاری چنین برنامه مهمی برخوردار است و نیز توسعه ورزش‌های بانوان از اولویت‌های اصلی برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است.

سرپرست دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در ارومیه، برگزاری شایسته المپیاد را از اولویت‌های اول دانشگاه در تابستان امسال عنوان کرد و گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز بر اجرای شایسته این واقعه مهم و ارزشمند فرهنگی ورزشی کشور تاکید دارد.

وی تصریح کرد: هماهنگی و برنامه ریزی‌های خوبی در سطح سازمان‌های مربوطه و در داخل دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته و امیدواریم به نحو شایسته‌ای آن را برگزار کنیم.

موسوی افزود: به مسئولان کمیته‌های مربوطه تاکید شده است که ضمن مدیریت دقیق و مسئولانه منابع اعتباری و هزینه کردهای معقول، از هر گونه اسراف بپرهیزند و اجرای برنامه‌های ابتکاری با هزینه کم و اثربخشی بالا را سرلوحه برنامه ریزی‌های خود قرار دهند.

وی بیان کرد: دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از 23 مرداد امسال تا 30 ‌ام این ماه با حضور نزدیک به 2 هزار دانشجو به مدت 10 روز و در 12 رشته ورزشی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار