کد خبر: ۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷ 25 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس:بهنام شهدی مدیر اعتبارات بانک کشاورزی آذربایجان غربی در دیدار با فرماندار شهرستان چایپاره با اشاره به پرداخت 5 هزار و 400 میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان آذربایجان غربی در سال جاری اظهار داشت: علاوه بر این میزان تسهیلات، این بانک بیش از 273 میلیارد ریال تسهیلات دیگر را نیز در مرحله اول از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای کشاورزان و بیش از 50 میلیارد ریال را نیز برای عشایر استان پرداخت کرده است.

وی در ادامه افزود: این بانک بیش از یک هزار میلیارد ریال دیگر را نیز از اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاصی مناطق کمتر توسعه یافته نیز که سه برابر سهمیه استان است دریافت خواهد کرد.

شهدی تصریح کرد: این اعتبارات به صورت گلوبال بوده و بانک کشاورزی استان به هر میزان از این اعتبار را جذب کند از آن بهره‌مند خواهد بود.

مدیر اعتبارات بانک کشاورزی آذربایجان غربی همچنین به پرداخت بیش از 117 میلیارد و 200 میلیون ریال به کشاورزان استان از همین محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اشاره کرد و اظهار داشت: از این مقدار بیش از 10 میلیارد و 200 میلیون ریال از طریق بانک کشاورزی شهرستان چایپاره به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار