کد خبر: ۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ 26 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از جوان پرس،مراسم اختتامیه جشنواره ملی عفو و گذشته در آذربایجان غربی روز پنج شنبه ۷ اسفند سالجاری در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

دبیر علمی جشنواره ملی عفو و گذشت در گفت و گوی خبری گفت :۱۰۸ مقاله به دبیرخانه ستاد اجرایی جشنواره ملی عفو گذشت ارسال شده است،در این جشنواره از مقالات ارسالی ،۱۰ مقاله به صورت ارائه و ۱۶ مقاله به صورت پوستر جز مقالات برتر این جشنواره معرفی شدند.

سجاد معین فر گفت: مقاله های منتخب این جشنواره از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، تهران، سیستان بلوچستان و کردستان بوده است.

دبیر علمی جشنواره عفو گذشت تصریح کرد: ۹۵ اثر فرهنگی و هنری دربخش بزرگسالان و ۶۴۷ اثر در بخش کودکان و نوجوانان به دبیرخانه جشنواره ملی عفو گذشت ارسال شده است.

دبیر علمی جشنواره عفو گذشت افزود: ۳ نفر در بخش شعر و ۴ نفر در بخش داستان،خاطره و نمایشنامه رادیویی جز نفرات برتر آثار فرهنگی و هنری در بخش بزرگسالان این جشنواره هستند.

وی به نفرات برتر آثار فرهنگی و هنری کودکان جشنواره عفو گذشت اشاره کرد و گفت: ۳ نفر در بخش وبلاگ نویسی، ۶نفر در بخش نقاشی، ۶ نفر در نشریه دیواری و ۶ نفر در بخش داستان و خاطره نفرات برتر در بخش کودکان و نوجوان این جشنواره انتخاب شدند.

معین فر اظهار کرد: در این مراسم از ۳ خانواده چالدرانی، پلدشتی و میاندوآبی به خاطر اقدام خداپسندانه و عفو محکومان قصاص تجلیل به عمل می آید.

وی تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، علیزاده دبیر اجرایی جشنواره و حیدری رییس دادگستری آذربایجان غربی سخنرانان مراسم اختتامیه جشنواره ملی عفو گذشت می باشند.

لازم به ذکر است در مراسم اختامیه جشنواره عفو گذشت ،گزارش کاملی از آثار فرهنگی هنری کودکان و بزرگسالان ارائه و تمبر یاد بود جشنواره رونمایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار