بودجه 1393
معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه : در بودجه شهرداری برای سال 93،بیش از 1000 میلیارد تومان سهم بودجه‌ عمرانی و 1200 میلیارد تومان کل بودجه شهرداری پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۵ 25 January 2015

به گزارش تابناک ،ابراهیم صفری طی سخنانی اظهار داشت: اعتبار مصوب بودجه‌ای امسال شهرداری ارومیه در کل یک هزار و 34 میلیارد تومان بود که 910 میلیارد تومان آن سهم عمران شهری بوده و می‌توان گفت که این رقم، بالنده‌ترین و پرافتخارترین بودجه سالیان سال شهرداری ارومیه بوده است.

صفری در ادامه گفت: در این رابطه در سال گذشته، 82 درصد بودجه مختص عمران و 18 درصد آن اختصصاصی جاری بود و از سوی دیگر خوشبختانه با پیش‌نویس بودجه‌ای که برای سال آینده آماده شده 85 درصد برای بخش عمرانی و 15 درصد برای جاری پیش‌بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه تصریح کرد: در این باره برای سال آینده، بیش از 1000 میلیارد تومان سهم بودجه‌ عمرانی و 1200 میلیارد تومان کل بودجه شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به وضعیت سرانه شهر ارومیه در بحث فضای سبز تصریح کرد: شهرداری ارومیه وظیفه دارد توجه ویژگی‌ای در بحث نظام اکولوژیک شهر داشته باشد که نماد آن سرانه فضای سبز است و در این باره هم‌اکنون حداقل سرانه فضای سبز ارومیه 8 و نیم متر مربع بوده در حالی که در مقیاس ملی 12 متر مربع تعریف شده است.

لازم به یادآوری است پرويز جليلي رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه در جلسه ارائه بودجه پیشنهادی سال 93 شهرداری ارومیه گفت: شوراي اسلامي شهر اروميه تلاش خواهد نمود كه ضمن بررسي دقيق لايحه پيشنهادي بودجه سال 93 شهرداري اروميه، تا اواخر بهمن ماه سالجاري نسبت به تصويب آن اقدام نمايد.

وي در ادامه با تشريح برخي سياست هاي ابلاغي شوراي اسلامي شهر براي تدوين بودجه سال 93 شهرداري اروميه نيز گفت: اتمام پروژه هاي عمراني نيمه تمام، تكميل رينگ كمربندي اول اروميه، شروع عمليات ميدان آذربايجان ورودي اول جاده سرو، افزايش يك متري سرانه فضاي سبز و افزايش دو متري سرانه فضاي سبز بافت فرسوده و نگاه ويژه به مبلمان شهري و نورپردازي و زيباسازي شهر از جمله سياست هاي ابلاغي شوراي اسلامي شهر اروميه است.

جليلي، تعريض كوچه‌هاي با عرض كمتر از 10 متر به قطر 100 متر، توسعه ناوگان  حمل و نقل شهري، اجرائي شدن BRT  و شروع مطالعات تراموا، شروع عمليات اجرائي رينگ دوم كمربندي، جذب حداقل 1500 ميليارد تومان سرمايه گذاري، توسعه ورزشگاههاي محله‌اي، ساماندهي ورودي‌هاي شهر، آسفالت معابر خاكي، جمع آوري و هدايت آب‌هاي سطحي، اتمام عمليات پياده‌روسازي در داخل رينگ اول و خيابانهاي اصلي، نظرسنجي از افكار عمومي جهت ارائه پيشنهادات و تلاش براي گسترش شهر در ارتفاع را از ديگر سياست هاي ابلاغي شوراي اسلامي شهر اروميه عنوان كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار