اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در ششمین جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ، به عنوان رتبه سوم جشنواره شهید رجایی در سال 93 در بین دستگاه های اجرایی استان معرفی شد .
کد خبر: ۸۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 02 September 2015

به گزارش تابناکآذربایجان غربی؛در این مراسم که در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد ، شرکت آب منطقه ­ای، شرکت فرآورده­ های نفتی میاندوآب و­­­­ اداره کل امور مالیاتی به ترتیب به عنوان سه دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی آذربایجان غربی در سال 93 معرفی شده و با اهدای لوح و تندیس جشنواره مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند .

در پی این موفقیت سعادت استاندار آذربایجان غربی در تقدیرنامه ای ازتلاش ها وزحمات آقای مزرعه لی و مجموعه مالیاتی استان تقدیر و تشکر کرد.

در جشنواره شهید رجایی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام می گیرد ، عملکرد دستگاه های اجرایی در دو بعد شاخص های عمومی از جمله توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ، مدیریت سرمایه انسانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد همچنین شاخص های تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد .

در راستای توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ، 100 درصد روند ارایه اظهارنامه های مالیاتی ، پرداخت و تقسیط قبوض در اداره کل امور مالیاتی در سال 93 به صورت الکترونیکی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار