به گفته رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی:امسال تعداد کل پرونده‌هایی که در حوزه پیشگیری تنظیم شده است 62 هزار و 562 فقره بود که با افزایش پنج درصدی مواجه شده است.
کد خبر: ۹۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹ 14 September 2015

به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی،رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: درسال جاری تعداد کل پرونده‌های حوزه پیشگیری تنظیم شده 62 هزار و 562 فقره بود که با افزایش پنج درصدی مواجه شده و در این باره پرونده ارجاعی به مشاوره نیز 10 هزار و 465 فقره بود که نسبت به مدت مشابه کاهش 36 درصدی داشته است.

سرهنگ گل محمدی گفت: در مرداد امسال سرقتهای 14 گانه هجده درصدکاهش داشته که در این باره در برخی زمینه‌ها مثل جیب‌بری و کشوزنی شاهد آمار سرقت افزایش پیداکرده و13 درصدی سرقتهای مهم و 20 درصدی سرقتهای خرد در پنج ماهه امسال کاهش یافته و19 درصدی سرقت مغازه، 53 درصدی اماکن دولتی، 21 درصدی اتومبیل و 14 درصدی موتورسیکلت کاهش داشته است .

وی افزود: در سرقت احشام نیز کاهش 13درصدی داشته که در این باره تنها در مرداد امسال شاهد افزایش هشت درصدی سرقت احشام بودیم.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امسال در وقوع قتل شاهد 57 درصدی در سطح استان بودیم.

گل‌محمدی گفت:با توجه به تماسهای مردمی با 197 به منظور عملکرد رفتار پلیس در پنج ماهه امسال در حوزه پلیش پیشگیری شاهد کاهش هفت درصدی شکایت از پلیس، افزایش 10 درصدی نسبت به پیشنهادات و درخواستها و نیز شاهد افزایش 49 درصدی تقدیر از عملکرد پلیس بوده‌ایم که در این باره در سال گذشته 2500 نفر از کارکنان نیروی انتظامی در حوزه استاندارسازی تعالی رفتار با مردم، با دعوت از اساتیدی از تهران تحت آموزش قرار گرفتند

وی اظهارکرد: 70 درصد ماموران نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی به طور مستقیم و سایر آنها به طور غیرمستقیم در حوزه پیشگیری فعالیت دارند و از سال گذشته قرارگاه تشدید مقابله با سرقت در استان تشکیل شدکه ماحصل تشکیل آن، کاهش وقوع سرقت در استان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار