عمليات راهداري در يك هزار و 100 كيلومتر از راههاي منتهي به پايانه هاي مرزي آذربايجان غربي در راستاي توسعه حمل و نقل داخلي و خارجي اجرا مي شود.
کد خبر: ۹۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲ 24 September 2015

به گزارش تابناک آذربايجان غربي، مدير راهداري در جلسه هماهنگي و تعامل رئيس پليس راه راهور ناجا با اعضاي كميسيون ايمني راه و شوراي ترافيك استان اظهار داشت: با توجه به موقعيت جغرافيايي استان و همسايگي با سه كشور، توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل يكي از ملزومات شكوفايي اقتصاد منطقه به شمار مي رود.

ارسلان شكري، نصب علايم ايمني، حذف تابلوهاي اطلاعاتي زايد، اصلاح شانه محورها، نصب گاردريل و اجراي اقدامات زودبازده ايمني در يك هزار و 100 كيلومتر از راههاي منتهي به مرزهاي استان را از مهمترين عمليات راهداري انجام شده در اين محورها عنوان كرد.

وي با بيان اينكه يك هزار و 500 كيلومتر راه مرزي در آذربايجان غربي وجود دارد، ادامه داد: اجراي لكه گيري و روكش آسفالت، خط كشي، خاكريزي و خاكبرداري به شكل مستمر در جاده هاي استان اجرا مي شود.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان همچنين از ايمن سازي و اطلاع رساني موثر در مسيرهاي سه گانه گردشگري استان خبر داد و گفت: 67 نقطه پرحادثه در جاده هاي استان شناسايي شده و آرام سازي ترافيك در اين نقاط با همكاري پليس راه انجام مي شود.

شكري يادآور شد: 17 گروه راهداري به شكل مستمر و روزانه در جاده هاي استان فعاليت دارند.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: مركز مديريت راههاي استان از طريق تلفن گوياي 141به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به درخواست هاي مردمي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار