کد خبر: ۱۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸ 06 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از سایت خانه ملت،نادر قاضی پور در همایش تحلیل مسائل و مطالبات پرستاری که در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود:در شرایط کنونی فاصله هنگفتی بین حقوق و مزایای پرستاران بیمارستان های مختلف وجود دارد از تمام مسولین خواستاریم تا با اجرای سیاست های مختلف این تبعیض را برطرف کنند.

وی ادامه داد: با توجه به 70 درصد بودن ساختار تشکیلات نظام پرستاری ،مسئولین باید درصدد حل این مشکل برآیند و این درصد را به 100 برسانند تا در آینده برای هر بیمار یک پرستار وجود داشته باشد.

قاضی پور همچنین به کمبود دانشکده های مامایی اشاره کرد و افزود: باید به افزایش ایجاد دانشکده های مامایی توجه شود تا از این طریق بتوان کمبود ماما که یکی از چالش های مهم است را برطرف کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:با عنایت به بالابودن هزینه های بازنشستگان،باید افزایش حقوق و مزایای این قشر در دستور کار مسئولین ذی ربط قرار گیرد.

همچنین عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اسکلت ساختار بخش سلامت، پرستاران هستند و زمانی که پرستاران نباشند خدمات سلامت ناقص می ماند.

فتاحی گفت:به دلیل بالا بودن میزان خدمات با کمبود بودجه مواجه هستیم که تمام سعی خود در راستای عملکرد بهینه انجام می دهیم و افتخارمان خدمت به جامعه پرستاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار