شکرنیا اعلام کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: 12 کمیته در ستاد مرکزی و 10 کمیته در استان ها برای اجرای باشکوه راهپیمایی روز 13 آبان ماه تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 22 October 2015

نتیجه تصویری برای شکرنیا صدا

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محسن شکرنیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: خداوند هدف خلقت را رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی انسان قرار داده است.

وی امنیت را یکی از اصلی ترین ابزارهای سعادت اخروی و دنیوی انسان دانست و گفت: سرقت فکری و سرقت مالی دونوع ازناهنجاری های مخالف امنیت و آرامش است که سرقت فکری بسیار مهم تر و حساس تر از سرقت مالی می باشد.

شکرنیا افزود: قدرت های استکباری یکی از مهم ترین عوامل ایجاد سرقت های فکری در بین جوامع مختلف است.

وی با بیان اینکه باید قدرت شناخت استکبار را در خود تقویت نماییم، تصریح کرد: هدایت جامعه ایران به سوی اسلام نخستین و تقویت روحیه استکبار ستیزی از اصلی ترین شاخص هایقیامامام خمینی (ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: 13 آبان ماه بهدلیل هشدار دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی انقلابی در تاریخ کشوراست که ایندو امر مبنای پیام جهانی از انقلاب برای جهان امروز است.

وی به کمیته های اجرایی رو 13 آبان ماه اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا 12 کمیته در ستاد مرکزی و 10 کمیته در استانها تشکیل شده است.

شکرنیا اضافه کرد: کمیته اجرایی، کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کمیته پشتیبانی، کمیته دانشجویی، کمیته دانش آموزی، کمیته تشکل ها و سازمانهای مردمی، کمیته طلاب و روحانیت و کمیته هیات مذهبی از جمله کمیته های تشکیل شده در راهپیمایی 13 آبان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار