کد خبر: ۱۲۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 31 October 2015

امام جمعه بوکان:حکومت دیکتاتوری سعودی موازین شرعی و قانونی را رعایت نمی‌کند


به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی : ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه بوکان که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد ، افزود : حکومت دیکتاتوری سعودی موازین شرعی و قانونی را رعایت نمی‌کند و متاسفانه کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند نیز از این رژیم دیکتاتور حمایت می کنند.

وی اسلام ستیزی و مقابله با نظام اسلامی را از محورهای مهم اهداف گروهک تکفیری داعش عنوان کرد و گفت: آموزش و تبیین اندیشه ‏های اصیل اسلامی مهم‏ترین راه پیشگیری‏ از گسترش داعش است.

وی با اشاره به اذعان دشمنان به اقتدار ایران اسلامی، افزود: این اقتدار ارزان به دست نیامده است و لذا نباید آن را آسان از دست داد. اینکه ما مسلمانان پیرو دین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین الهی هستند که توسط خاتم پیامبران نازل شده است افتخار بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه بوکان عنوان کرد: دشمن دست از توطئه بر نمی دارد و به همین دلیل لازم است که در این زمینه ما با هوشیاری رفتار کرده و مراقب رفتار خود باشیم.

وی خطاب به خودباختگان منطقه و حکام آل سعود گفت:بجای اینکه سلاحتان را به سینه برادران مسلمان خود شلیک کنید به سمت کفار،آمریکا،اسرائیل و منافقین گرفته و بدانید که آنها شما را فریب داده اند.

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در پایان از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان عامل اقتدار و آزادگی ملت ایران و سربلندی مکتب قرآن نام برد و افزود: دفاع از حریم ولایت و رهبری، سرلوحه تمام امور بسیجیان و ملت ایران است.


امام جمعه مهاباد : استکبار جهاني به دنبال اسلام هراسي در جهان است


به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی : ماموستا عبدالقادر سهرابی امام جمعه مهاباددرخطبه های نمازجمعه در مسجدجامع افزود : دین اسلام دین رحمت و برادری و اتحاد و همدلی است و کسانی که به هر شکلی به مقدسات و اصحاب و یاران پیامبر گرامی اسلام(ص) توهین کنند مورد غضب الهی قرار می‌گیرند.

وی افزود : سکوت جامعه جهانی در مقابل جنایات گروهک های تکفیری و تخریب اماکن مذهبی و تاریخی در عراق و سوریه باعث گستاخی بیشتر اعضای این گروهک و گسترش ابعاد جنایات آنها شده است.

ماموستا عبدالقادر سهرابی امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و استکبار جهانی از عوامل اصلی ایجاد گروه های تکفیری و ترویج خشونت در کشورهای اسلامی هستند، افزود: استکبار جهانی می خواهد با ایجاد جریان های تکفیری و ترویج خشونت در کشورهای اسلامی موضوع فلسطین و قدس را به حاشیه ببرد و فرهنگ اسلام هراسی را در جهان ترویج دهد.

وی با بیان اینکه سالم بودن کانون خانواده با سالم بودن جامعه بی‌ربط نیست، افزود: برعکس این موضوع نیز وجود دارد و چنانچه ناهنجاری در کانون خانواده شکل بگیرد بدون شک به جامعه سرایت می‌کند و جامعه دچار انواع امراض خواهد کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا در حال حاضر از بنیه دفاعی ایران آگاه است و اگر اینچنین نبود تحمل یک دقیقه در برابر ما را نداشت.

وی اضافه کرد : به لطف خدا تمام نقشه های آنان نقش بر آب شده و جهان به نیت پلید و زشت آنان پی برده است.

امام جمعه مهابادگفت : اسلام هراسی یکی از اهداف آمریکاست و متاسفانه این حاکمان جاهل عربستان و کشورهای به ظاهر اسلامی نمی فهمند.


امام جمعه اشنویه : فرهنگ سازی راه اصلی مقابله با فضای مجازی است


به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی : ماموستا سید مصطفی خاتمی خطبه های این هفته نمازجمعه بوکان افزود :باوجود شرایط ناخوشایند حاکم بر فضای مجازی سراسر جهان ،رابطه آموزشگاه با والدین باید تنگاتنگ شود.

وی افزود : اگر بخواهیم فرزندانمان به جایگاهی برسند باید میان مدرسه وخانواده اعتمادسازی شود.

وی اضافه کرد: همه ما در جامعه شعار اخلاق را سر می دهیم ولی در اعمالمان مقوله اخلاق بسیار کمرنگ شده است.

سید مصطفی خاتمی در ادامه آموزش و مدیریت را دو مشکل عمده در جامعه دانست که اگر این دو مقوله حل شود به فضای آرمانی و مطلوبی دست خواهیم یافت.

سید مصطفی خاتمی با اشاره به جنگ نرم از سوی دشمنان که در حال حاضر در آن قرار داریم، بیان کرد: تقویت باورهای دینی و رجوع به آیه های قران کریم تنها راهکار دفاعی برای دفاع در جنگ نرم است.
امام جمعه اشنویه ادامه داد: یکی از راهکارهایی که می تواند ناامنی های اخلاقی را در جامعه از بین برد اشاعه فرهنگ نماز جماعت در بین نسل جوان است.

وی عنوان کرد: در عصر جهانی شدن و دهکده جهانی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان یک واقعیت اجتماعی محسوب می شوند که توانسته است در کلیه جوامع نفوذ کند و در دسترس آحاد جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته دسترسی به فضای مجازی به شکل امروزی آسان نبوده است، افزود: امروز به جهت تنوع فناوری های جدید، موبایل ها و تبلت ها دسترسی به فضای مجازی چنان گسترش یافته که حتی بچه ها در سنین پایین به این ابزار دسترسی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار