به گزارش موج نو:هشتمین جلسه شورای راهبردی اصلاح طلبان شهرستان ارومیه دیروز با حضور جناب آقای عبدالعلی زاده رئیس کارگروه رابطان شورای راهبردی تشکیل گردید. در این جلسه ابتدا حاج حمید صداقت پیشه گزارشی از عملکرد شورای راهبردی را به جلسه ارائه نمود و سپس جناب آقای دکتر عبدالعلی زاده در سخنانی با اشاره به […]
کد خبر: ۱۲۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 13 November 2015

photo_2015-11-12_22-47-01

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از موج نو: هشتمین جلسه شورای راهبردی اصلاح طلبان شهرستان ارومیه دیروز با حضور جناب آقای عبدالعلی زاده رئیس کارگروه رابطان شورای راهبردی تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه حاج حمید صداقت پیشه گزارشی از عملکرد شورای راهبردی را به جلسه ارائه نمود .

در ادامه این نشست دکتر عبدالعلی زاده در سخنانی با اشاره به حرکاتی که جهت راه اندازی جریانات بدلی برای حذف جریان اصلاح طلبی انجام گردیده من جمله راه اندازی حزب ندای ایرانیان توسط صادق خرازی که هیچ بنیانی نداشت و چون آدم پولداری است و با پولش برای خود رفیق جمع می کند که با بیداری نیروهای اصلاح طلب این جریان خنثی شد.

وی در ادامه اشاره نمود که برای اولین بار قرار شده دوستانی که در تهران هستند قیوم دوستان منطقه نشوند و در خصوص کاندیداهای اصلاح طلبان نظریه نهایی با شورای راهبردی اصلاح طلبان شهرستان هاست.

عبدالعلی زاده در ادامه افزود: رقیب ما با عوام فریبی می آید و ما هم نباید عوام فریبی کنیم. دروغ و عوام فریبی در قاموس ما جایی ندارد. با تبلیغات درست و آگاهی دادن باید عوام فریبی را شکست بدهیم و عوام فریبان افشا بشوند و ارزشهای لازم برای نماینده خوب را برای مردم تبیین کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار