رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از، انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان های آذربایجان غربی وآذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 17 November 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ کریم اکبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی هویت معلوم در سطح حوزه استحفاظی پلیس آذربایجان شرقی با تشکیل باندی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان های آذربایجان غربی و شرقی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس تمامی اعضای باند مذکور شناسایی شدند افزود : در ادامه تحقیقات مشخص شد که اعضای باند در زمان معینی از طریق محور های زنجان به تبریز اقدام به انتقال مواد مخدر در استان آذربایجان شرقی خواهند کرد.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: مأموران موفق شدند در محور اعلامی یک دستگاه خودرو تریلر به عنوان حمل کننده مواد و دستگاه پژو پرشیا به عنوان اسکورت شناسایی یک عملیات غافلگیرانه خودروها را توقیف کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو دستگاه خودرو توقیف گردید فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد در این زمینه تعداد ۲ نفر متهم دستگیر و جهت تشکیل پرونده مقدماتی تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی آذربایجان شرقی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار