قهرمان سال 2015 جهان در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی با ابراز نارضایتی از بی‌توجهی مسئولان اوکراینی گفت: از کشورهای زیادی برای تغییر تابعیت پیشنهاد داشته ام و روی این مسئله فکر خواهم کرد.
کد خبر: ۲۰۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 05 April 2016
  • قهرمان سال 2015 جهان در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی با ابراز نارضایتی از بی‌توجهی مسئولان اوکراینی گفت: از کشورهای زیادی برای تغییر تابعیت پیشنهاد داشته ام و روی این مسئله فکر خواهم کرد.

    به گزارش ایسنا، ژان بلنیوک قهرمان اوکراینی وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان با بیان این مطلب افزود: بعضی از کشورها از جمله آذربایجان و ازبکستان برای قهرمانان دنیا ارزش قائل می شوند و شرایط زندگی خوبی را برای آن ها فراهم می آورند و من به راحتی با تغییر تابعیت می توانم در این کشورها حضور داشته باشم. البته این شرایط در کشور آمریکا بسیار متفاوت است. آنها اهمیتی نمی‌دهند که شما قهرمان جهان هستید و یا حتی قهرمان المپیک هستید.

    بلنیوک تصریح کرد: در حال حاضر شرایط خوبی در کشور اوکراین ندارم و توجه مناسبی به من نمی شود، در حالی که شاهد هستیم کشورهای دیگر اهمیت زیادی به قهرمانان خود می دهند. این موضوع برای من وجود ندارد. به عنوان مثال از یک کشتی گیر در داغستان به خاطر حضور در لیگ اروپا تقدیر می شود اما من وقتی قهرمان جهان شدم استقبالی از من صورت نگرفت و تنها یک مصاحبه سه دقیقه ای از من پخش شد.

    این قهرمان اوکراینی در پایان خاطرنشان کرد: شرایطی که در آن زندگی می‌کنم قابل توضیح نیست و در قبال آن احساس شرمندگی می‌کنم. یک ورزشکار در نهایت می تواند 5 سال در اوج باشد و بعد از آن نیاز به درآمد، مسکن و چیزهای دیگر دارد اما با این وجود در اوکراین خواهم ماند چون امیدوار به تغییرات در این کشور هستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار