رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بارندگی همراه با وزش باد و نیز رعد و برق تا اواسط هفته جاری در آذربایجان‌غربی ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 11 April 2015

مهدی صابری در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به وضعیت آب و هوای آذربایجان‌غربی در چند روز آینده اشاره و اظهار داشت: سامانه بارشی از دیروز در استان فعال شده و سبب بارش‌های رگباری توام با وزش باد گاها شدید شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اواسط هفته جاری در استان فعال خواهد بود افزود: بارندگی‌ها همواره با ورزش باد همراه بوده و احتمال رعد و برق نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی افت دمای 6 درجه‌ای را از روز دوشنبه در آذربایجان‌غربی خبر داد و تصریح کرد: حد نرمال دمای استان در این فصل از سال 2 درجه است که با افت دمای مذکور هوای استان در دمای طبیعی خود قرار می‌گیرد.

صابری با بیان اینکه از دیروز پدیده گرد و خاک در استان رخ داده و سبب کاهش کیفیت هوا شده و انتظار می‌رود از امروز از شدت این آلودگی هوا در استان کاسته شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی ارومیه را در سردترین ساعات روز 24 درجه و سردترین ساعات روز نیز برابر با 8 درجه عنوان کرد و گفت: سردترین شهر استان چالدران با 3 درجه و گرمترین شهر نیز پلدشت با 27 درجه گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار