استاندار آذربایجان‌غربی : فعالیت بنیاد علوی سبب کشف استعدادهای دانش آموزان شده است و از همین رو باید افزایش یابد.
کد خبر: ۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ 01 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان‌غربی، قربانعلی سعادت در ششمین جلسه شورای آموزش و پروش استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و از جان گذشتی مردم مومن و متدین کشور و با توکل به خداوند متعال به پیروزی رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی در این نشست که با حضور اعضای این شورا در سالن اجتماعات استانداری ترتیب یافت با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز آیین‌های دهه مبارک فجر در کشور افزود: امروز روز تجدید میثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و تک تک افراد جامعه باید خود را در مسیر اهداف و آرمانهای مقدس امام خمینی(ره) و شهدا قرار دهند، چرا که این راه ، راه تعالی ایران اسلامی است.

وی آموزش و پرورش را یکی از ارکان مهم جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش به سبب تربیت نسل حاظر و نسل‌های آینده کشور باید آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی را در تربیت افراد مد نظر داشته باشد.

سعادت ضامن بقا و حیات نظام اسلامی را توکل به خداوند و حضور در مسیر اهداف و آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و اطلاعت از رهبری دانست و با اشاره به فعالیت بنیاد علوی در مناطق محروم کشور، از آموزش و پروش استان خواست تا با برنامه‌ریزی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد در مناطق محروم کشور از ظرفیت این بنیاد بیشتر استفاده کنند.

در این جلسه مدیرکل آموزش‌و‌پرورش آذربایجان غربی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه سواد‌آموزی و تشکیل اتاق فکر با حضور پیشکسوتان این اداره‌کل ارائه کرد و پس از آن درباره روند احداث مدارس در مساکن مهر، شیوه‌نامه انتخاب معلمان نمونه استانی و کشوری و نیز فروش زمینهای خیرین که امکان ساخت مدرسه وجود ندارد با رضایت خیرین و نظارت آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار