نظارت بر ترازوهای مرغ ‌فروشان در زمینه کم ‌فروشی، تقلب و تبلیغات خلاف واقع و تشریح اهداف و کیفیت اجرای طرح نظارتی توسط مسئولان ذیربط نیز از طریق رسانه‌ها پیش ‌بینی شده است.
کد خبر: ۲۴۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 07 June 2016

بازرسی اصناف


جوان پرس :
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی آغاز شده و این طرح به مدت یک ماه اجرا می‌شود.

 سلیمان علیزاده روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با فرا رسیدن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای مصرف اقلامی همچون نان، مواد لبنی، مواد پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات، حلیم و شیرینی‌ های پرمصرف پایش مستمر بازار استان در این ایام انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: علاه بر این، توجه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالاهای پر مصرف ماه مبارک رمضان با هدف تسهیل و سرعت بخشی در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب اجرایی می ‌شود.
سلیمانی بیان کرد: این طرح با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم ‌افزایی اتاق ‌های اصناف در سطوح خرده فروشی ها و استفاده حداکثری از توان بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و برنامه‌ ریزی برای انجام گشت‌ های مشترک با سایر دستگاه ‌های ذیربط از ۱۵ خرداد ما جاری تا ۱۵ تیر برگزار می شود.
وی گفت: در این ایام نظارت بر نمایشگاه‌ های طرح ضیافت و استقرار بازرسان مقیم متضمن هماهنگی با ادارات تعزیرات حکومتی برای استقرار شعبه رسیدگی کننده به شکایات مردمی و نظارت بر فروش‌ های فوق‌ العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌ های زنجیره‌ای است.
سلیمانی ادامه داد: نظارت بر ترازوهای مرغ ‌فروشان در زمینه کم ‌فروشی، تقلب و تبلیغات خلاف واقع و تشریح اهداف و کیفیت اجرای طرح نظارتی توسط مسئولان ذیربط نیز از طریق رسانه‌ها پیش ‌بینی شده است
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار