پیکر پاک پاسدار شهید واحد حکمت که در درگیری با ضد انقلاب به شهادت رسیده بود، عصر روز پنجشنبه با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان نقده در آذربایجان غربی تشییع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی به نقل از ایرنا، پاسدار شهید واحد حکمت روز چهارشنبه در درگیری با عوامل گروهک های ضدانقلاب در روستای قره سقل در منطقه نالوس از توابع شهرستان اشنویه به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید در میان شعارهای مردم در محکومیت گروهک های ضدانقلاب از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نقده تشییع شده و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

در آیین تشییع این شهید، مسئولان استانی، شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور این شهر نیز حضور داشتند.

بر اساس اطلاعیه نیروی زمینی سپاه در پی رخنه 2 تیم تروریستی ضد انقلاب در روز گذشته به منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و شرارت در داخل کشور، رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه با انجام اقدامات دقیق و موفق اطلاعاتی آنها را شناسایی و طی یک عملیات تعقیب، گریز و درگیری این تیم تروریستی را متلاشی و 12 نفر از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

شهرستان نقده در جنوب آذربایجان غربی و در 100 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.