حسین امامی : مهمترین استعداد گردشگری استان مربوط به حوزه گردشگری سلامت است و از این حیث، استان آذربایجان غربی از نظر دارا بودن قابلیتها، جزء پنج استان برتر کشور و محسوب می شود.
کد خبر: ۲۴۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 21 June 2016
تابناک آذربایجان غربی : معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در گردشگری سلامت جزء پنج استان برتر کشور است.
 « حسین امامی» در دومین جلسه تخصصی گردشگری سلامت استان آذربایجان غربی  گفت:  مهمترین استعداد گردشگری استان مربوط به حوزه گردشگری سلامت  است و  از این حیث، استان آذربایجان غربی از نظر دارا بودن قابلیتها، جزء پنج استان برتر کشور و محسوب می شود.

وی افزود: بر همین اساس باید بیشترین هدف گذاری ما در زمینه گردشگری سلامت باشد و تاکیدات و اولویتهای مقام عالی استان و سایر مسئولان نیز بر همین موضوع اشاره دارد.
امامی با اشاره به آمار نسبتاً بالای مسافران ورودی از کشورهای مجاور به  آذرباتیجان غربی افزود: سالانه بطور میانگین حدود پانصد هزار نفر مسافر از کشورهای همجوار وارد استان آذربایجان غربی می شوند که هدف و انگیزه اکثر اینان، توریسم درمانی است ولی متاسفانه به دلیل نبود هماهنگی و برنامه ریزی صحیح بیشتر آنان راهی سایر استانهای کشور می شوند و این استان صرفا به عنوان استان مسیری قلمداد می شود.
دراین جلسه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز ضمن اشاره به همکاریهای این صندوق با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه توسعه و حمایت از رشته های مختلف صنایع دستی و ایجاد اشتغال افزود: این صندوق آمادگی دارد تا حیطه همکاریهای خود با اداره کل را به حوزه گردشگری علی الخصوص گردشگری سلامت گسترش دهد و به همین منظور ما آمادگی داریم تا تسهیلات لازم را به آژانسها و انجمن های دخیل در امر توریسم درمانی ارائه دهیم و حمایتهای لازم را بعمل آوریم.

منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار