رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس با 25 میلیون ریال خلافی در شهرستان نقده خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 25 April 2015

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماموران پلیس راه شهرستان نقده یک دستگاه خودروی پژو پارس را به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی ادامه داد: با انجام استعلامات مشخص شد، خودروی مذکور دارای 25 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که با روشن شدن این امر خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانی گفت: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به نقش مردم در تامین و برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست جهت اجرای هرچه بهتر طرح‌ها با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را به ماموران نیروی انتظامی گزارش دهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان سبب آرامش روانی و سالم ماندن خود و سایر مردم می‌شود و همچنین به پرداخت جریمه‌های سنگین نیز گرفتار نخواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار