ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیئت ووشو آذربایجان‌غربی برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 27 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیئت ووشو آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون ووشو در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و علی نوری برای چهار سال به عنوان ریاست هیئت ووشو استان با رای اکثریت مجمع انتخاب شد.

در این انتخابات که چهار نفر به عنوان کاندیدا حضور داشتند با توجه به پراکندگی و عدم کسب حد نصاب آرا بین کاندیداها، تکلیف فرد منتخب در دور اول مشخص نشد و کار به مرحله دوم کشید.

در دور دوم علی نوری که از پیشکسوتان و مربیان ووشو استان است با کسب 10 رای از 17 رای موجود به عنوان رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

در این مراسم طاهر بخشایی، رئیس سابق هیئت ووشو آذربایجان‌غربی در خصوص عملکرد چهارساله حضورش در هیئت ووشو اظهار کرد: ساماندهی افراد و برنامه‌های موجود در داخل هیئت چه از لحاظ مالی و تیمی اولین اقدامی بود که انجام گرفت و نتیجه آن بعد از هشت ماه در مسابقات کشوری مشخص شد.

وی افزود: کسب هشت مدال طلا در اول سال حضور هیئت دور قبل توسط تیم آقایان و استمرار این حرکت توسط تیم بانوان سبب شد تا ووشوکاران آذربایجان‌غربی به تیم ملی راه پیدا کنند.

بخشایی گفت: در جهت تکمیل و بهبود زیرساخت‌های ووشو آذربایجان‌غربی خانه ووشو بعد از چندین سال که به عنوان یک آرزو مطرح بود و از اقدامات مهم برای رشد و توسعه ووشو به شمار می‌رود، احداث شد.

علی نوری که در مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیئت ووشو آذربایجان‌غربی با اکثریت آرا انتخاب شد، اظهار کرد: تعامل و احترام متقابل بین بازیکنان و مربیان و داوران و اعضای هیئت ووشو از برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارد.

وی افزود: ووشوی آذربایجان‌غربی پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و تلاش همه ما در جهت به ثمر رساندن این استعدادها و پتانسیل‌ها است.

رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌غربی در پایان ضمن تشکر از اعتماد اعضای مجمع گفت: امیدوارم در مدت چهار سال تصدی ریاست هیئت با عملکرد خود بتوانم جوابگوی این حمایت و اعتماد باشم و در جهت پیشبرد ورزش زیبای ووشو در آذربایجان‌غربی تلاش کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار