یكي ديگر از مديران باسابقه استاني كه سابقه همكاري و مديريت در سكانداري 3 استاندار در آذربايجان غربي و بيش از 10 سال مديريت را در كارنامه كاري خود دارد امروز طي مراسمي و با حضور مسوولان ارشد كشورزي و استاني توديع مي شود.
کد خبر: ۳۴۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 14 December 2016

بدلی


جوان پرس :
  یکی دیگر از مدیران باسابقه استانی که سابقه همکاری و مدیریت در سکانداری ۳ استاندار در آذربایجان غربی و بیش از ۱۰ سال مدیریت را در کارنامه کاری خود دارد امروز طی مراسمی و با حضور مسوولان ارشد کشورزی و استانی تودیع می شود.

 ایوب عزیزی در حالی این مسوولیت را واگذار می کند که به اذعان بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان امر کارنامه قابل قبولی در حوزه کاری خود از جمله سنددار کردن  ، مقاوم سازی ، طرح هادی روستای و کمک به بازسازی مناطق زلزله کشور و …. از خود بر جای می گذرد و در کنار این مساله مدیریت جدید به کسی واگذار می شود که از داخل خود مجموعه انتخاب شده و سالیان سال در کسوت کارشناس تا معاونت فعالیت کرده و اینک قرار است سکان هدایت این مجموعه را بر عهده بگیرد.

محمود بدلی متولد ۱۳۴۸ با تحصیلات فوق لیسانس مدیریت امروز رسما به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی معارفه می شود.

این مراسم که در سالن اجتماعات فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار می شود از خدمات مهندس عزیزی تقدیر و بدلی به عنوان مدیرکل جدید معرفی می گردد
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار