امام جمعه مهاباد با بیان اینکه همه با هم به کمک هموطنان سیل‌زده خواهیم شتافت، گفت: سیل اخیر درسی مهم برای مسؤولان است تا بیش از پیش در ساخت وسازهای شهری و روستایی و راه‌ها و جاده‌ها دقت نظر داشت باشند.
کد خبر: ۷۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 05 April 2019
سیل اخیر درسی مهم به مسؤولان برای توجه بیشتر به ساخت‌وسازها است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مهاباد ضمن گرامی‌داشت فرا رسیدن ماه رجب المعظم، به رویداد سیلاب اخیر در شهرهای شمالی و غربی کشور اشاره کرد و گفت: سیلابی که باعث بروز خسارات بسیار زیادی به هموطنانمان شد، درس مهمی برای مسؤولان و دست‌اندکاران است تا در مدیریت بحران و همچنین ساخت و سازها از جمله معماری شهرسازی، صدور مجوز برای ساخت و سازهای شهری و روستایی و راه‌ها و جاده‌ها، هوشیارانه‌، جدی و مسؤولانه‌تر برخورد کنند.

وی در ادامه گفت: ملت بزرگ ایران در تمامی مراحل بحرانی کشور به یاری هموطنان خود شتافته‌اند، این مهم، در زلزله کرمانشاه به خوبی نشان داده شد و اینک نیز با تمام توان در مسیر یاری‌رسانی به هموطنان سیل‌زده کشور برخواسته‌اند و مردم مهاباد نیز از این حیث مستثنی نبوده و در این راه پرصلابت و ثابت قدم بوده و خواهند بود.

امام جمعه مهاباد در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب، این ماه را از بزرگترین و عزیزترین ماه‌های پروردگار دانست و گفت: معراج پیامبر اکرم(ص) در این ماه عزیز، درس بزرگی است از سوی رب العالمین برای بندگانش تا به قدرت بی‌انتهای پروردگار هستی پی ببرند.

ماموستا امامی افزود: خداوند با عروج پیامبر(ص) به ملکوت، اسرار هستی را به آگاهی وی رسانید و از طریق  برپایی نماز به آخرین فرستاده‌اش و رهروان راستین آن حضرت مقرر دانست تا بدین وسیله ایمان و تقوا را برای مسلمانان به ارمغان آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار