امام جمعه اهل‌سنت نقده با اشاره به تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران در مقابل سیاست‌های قلدرمابانه دشمن گفت: بی‌شک ملت ایران از تصمیم دولت حمایت کرده و نشان می‌دهند که حامی دولت خود در سیاست خارجی هستند.
کد خبر: ۷۴۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 10 May 2019
ملت ایران حامی تصمیمات دولتی در سیاست خارجی هستند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین نماز جمعه اهل‌سنت نقده با اشاره به تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران در مقابل سیاست‌های قلدرمابانه دشمن اظهار کرد: بی‌شک ملت ایران نیز از تصمیم دولت حمایت کرده و نشان می‌دهند که حامی دولت خود در سیاست خارجی هستند.

وی تصریح کرد: بی‌شک تصمیم آمریکا در خروج از برجام و اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن، به ضرر استکبار جهانی تمام خواهد شد.

امام جمعه اهل‌سنت نقده در ادامه با تاکید بر افزایش نظارت بر بازار توسط سازمان‌های زیربط گفت: متاسفانه برخی بازاریان احتکار کرده یا گران‌فروشی می‌کنند که با این کار، موازی با سیاست‌های خصمانه دشمن حرکت کرده و در این شرایط اقتصادی مردم را مورد اذیت قرار می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به پیام رمضان به مسلمانان بیان کرد: باید ثروتمندان به فکر فقرا و محرومان جامعه بوده و دست آنها را بگیرند تا مورد رضایت و خشنودی خداوند متعال واقع شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار