رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در حال حاضر صنایع ما با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.
کد خبر: ۷۵۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علیزاده امامزاده در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر صنایع ما با مشکلات عدیده ای روبرو است که حل آنها در شرایط کنونی کمک و مساعدت دولت و مجلس را می طلبد.

وی با اشاره به مشکلات موجود ادامه داد: مشکل نقدینگی ، دشواری بر سر راه نوسازی واحدهای تولیدی ، هزینه بالای تولید ، نداشتن صادراتی مطمئن ، عوارض گوناگون ، اجبار به مراجعه مکرر به سازمانهای دولتی برای گرفتن محورهای مختلف که اغلب معنی و مفهوم دیگری جز پرداخت مبلغی بابت صدور مجوز ندارد و مسائل دیگر را می توان در این زمینه برشمرد.

علیزاده تصریح کرد:وجود اینگونه مسائل صاحبان صنایع را مجبور می کند دست تقاضا به سوی دولت دراز کنند  لذا لازم است دولت نظارتی غیرمزاحم بر صحت کار و عملکرد سالم آنها داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه گفت: لازم است زمینه را بگونه ای  آماده کنیم که بخش خصوصی بتواند برنامه های توسعه و بازسازی و نوسازی را تنظیم و اجرا کند.

علیزاده افزود: مساله آموزش مداوم کارکنان و از جمله آموزشی مدیران صنایع ، همکاری تنگاتنگ مراکز آموزش عالی و صنایع ، پیاده کردن مدیریت کیفیت در واحدهای صنعتی ، تهیه و بکار بستن استانداردهای سازگار با خواست بازار جهانی می تواند در گره گشایی از مشکلات صنایع کشور تاثیر قاطع داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار