موید حسینی صدر
موید حسینی صدر در نشست خبری با خبرنگاران: نگرانی از کاهش جمعیت آینده کشور جدی است باید دلتمردان برای حل مشکلات جوانان وارد عمل شوند ودراین خصوص هرچه سریعتر وسایل ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنند تاجمعیت روبه کاهش نیابد.
کد خبر: ۷۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 15 August 2015
به گزارش سایت تابناک آذربایجان غربی، موید حسینی صدر در نشست خبری با خبرنگاران که در محل دفتری ارتباطات مردمی وی برگزارشدبااشاره به مطالبه رهبری در خصوص افزایش جمعیت کشور اظهار داشت: نگرانی از کاهش جمعیت آینده کشور جدی است باید دلتمردان برای حل مشکلات جوانان وارد عمل شوند ودراین خصوص هرچه سریعتر وسایل ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنند تاجمعیت روبه کاهش نیابد.
وی درادامه سخنان خود به طرح استانی شدن خوی اشاره کرد و گفت: استان شدن خوی مطالبه دیرینه ی مردم خوی از سالیان دور است که باید ریشه و آثار این امر بررسی شود در این مورد مردم و اهالی رسانه و قلم هم باید وارد عمل شوند.
نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی درادامه بر تمرکز جمعیتی در شهرهای مرزی تاکید کرد وافزود: با توسعه این شهرستان و استان شدن خوی می توان بر ماندگار شدن مردم در محل زندگی خود و جلوگیری از مهاجرت به شهرهای بزرگ کشور غلبه کرد.
حسینی صدردرادامه تاکید کرد: استان شدن خوی هیچ گونه مغایرتی با منافع ملی کشور ندارد و به نظر من در جهت تامین منافع ملی از حیث عدم مهاجرت مردم خوی موثر است و نیز معتقدم این کار باید به دور از هیاهوی سیاسی و انتخاباتی و به صورت کارشناسی شده صورت بگیرد.
نماینده مردم خوی وچایپاره درمجلس شواری اسلامی ،عدم توسعه یافتگی استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: آذربایجان غربی در بسیاری از موارد در رتبه های ۲۶ به بالا در بین سایر استانهای کشور قرار گرفته است. برای توسعه آذربایجان غربی در همه حوزه ها نیاز به ۷۰۰میلیون دلار اعتبار لازم است در حالی که بودجه امسال استان ۳۶۰میلیارد تومان بود و از این مبلغ ۱۰۰میلیاردش هم برای اتمام طرحهای ملی استان هزینه می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار