مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش می‌شود در سال ۹۴ تمام مشکلات پروژه‌های نیمه تمام شرکت پست رفع شده و با تکمیل به بهره‌برداری برسند.
کد خبر: ۱۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱ 10 March 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حسین مهری در جمع خبرنگاران آذربایجان‌غربی به ارائه گزارشی از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: هم‌اکنون در صدد سه بعدی‌سازی خدمات پست در ابعاد فیزیکی، الکترونیکی و مالی هستیم.

وی گفت: با راه‌اندازی شبکه الکترونیکی در بسیاری از موارد از جمله مصرف کاغذ و هزینه‌های رفت و آمد صرفه‌جویی شده و نیز راه‌اندازی شبکه مالی کمک می‌کند اقداماتی را که بانک‌ها قادر به ارائه ها نیستند را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی تصریح کرد: تا دیروز 603 میلیون حجم مرسولات پست از مردم بوده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 12 و 2 دهم درصد رشد ترافیکی داشته است.

مهری رشد ترافیکی در سرویس پست ویژه را برابر با 34 درصد خواند و گفت: سرویس پست پیشتاز 28 درصد،سرویس پست سفارشی 24 درصدوخرید و فروش اینترنتی نیز 18 درصد رشد ترافیکی را نشان می‌دهد.

وی از راه‌اندازی 132 خدمت و 9 سرویس پستی در سال‌جاری خبر داد و افزود: این سرویس‌ها با استقبال گسترده مردم همراه بوده و 5 میلیون و 600 هزار نفر از این سرویس‌ها بهره جسته‌اند.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به راه‌اندازی 105 واحد پستی اشاره و بیان کرد: سرویس پست بیمه نیز به نیابت از بیمه‌ها در روستاها حضور یافته و ارائه خدمات می‌کند.

مهری، ره‌گیری مرسولات، اطلاعات پست، دریافت خدمات را از مزایای سرویس پست همراه خواند و گفت: 256 هزار نفر نیز از این سرویس پستی خدمات دریافت کرده‌اند.

وی به عقد تفاهم‌نامه شرکت پست با استانداری آذربایجان‌غربی برای بهره‌مندی مردم این استان از تنوع سرویس خدمات پستی اشاره کرد و اظهار داشت: در این تفاهم‌نامه که دارای 8 بند است مقدمات اجرایی شدن دولت الکترونیک فراهم شده و تحول اداری را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: متاسفانه حجم پروژه های مصوب در حوزه پست با اعتبارات پیش‌بینی شده قابل مقایسه نبوده و مصمم هستیم این پروژه ها را بعد از رفع مشکلات حقوقی در سال 94 به اتمام رسانده و بهره‌برداری کنیم.

مهری از وجود 10 هزار دفتر "آی سی تی" روستایی در کشور خبر داد و گفت: مقرر است زیرساخت‌های لازم برای تجدید این دفاتر فراهم شده و بدین منظور تفاهم‌نامه‌ای میان پست، پست بانک و شرکت مخابرات امضا شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار