مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان سال مالی۹۳ با استفاده از اعتبارات استانی ۱۹۳۶ پروژه عمرانی در آذربایجانی‌غربی به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸ 13 March 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ناصر حضرتی پر در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی در سال 93 اظهار داشت: اعتبارات عمرانی استان از منابع مختلف برابر با 645 میلیارد تومان بوده که 57 درصد آن تخصیص یافته است.

وی 98 میلیارد تومان از این اعتبارات را ملی استانی شده عنوان کرد و افزود: بقیه نیز مربوط به اعتبارات استانی و 2 درصد نفت و گاز و نیز الزامات قانون است که امسال سقف تخصیص اعتبارات عمرانی از استانی 72 درصد و از 2 درصد سهم نفت و گاز نیز 75 درصد بوده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: 150 میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه ابلاغ شده که از این مقدار اعتبار محدودی تخصیص یافته است.

حضرتی پر بیان کرد: برخی از منابع اعتباری با وجود ابلاغ اعتبار هنوز تخصیص نیافته‌اند و امید است در یک هفته پایان سال تخصیص داده شوند.

وی گفت: از کل اعتبارات 645 میلیارد تومان متمرکز در اعتبارات عمرانی استان 34 درصد در پروژه‌های مسکن و عمران شهری و روستایی و 23 درصد نیز حمل‌ونقل اختصاص داده شده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 2 هزار و 380 پروژه در آذربایجان‌غربی وجود داشته و 761 مورد آن‌ها نیمه تمام است افزود: تا پایان سال مالی با استفاده از اعتبارات استانی یک هزار و 936 پروژه به اتمام می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار