جانشین رئیس بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی کنترل حجاب و عفاف کارکنان است.
کد خبر: ۱۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷ 13 March 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملازاده در نشست عمومی ارزیابی ستاد صیانت از حقوق شهروندی حجاب و عفاف که در سالن آمفی تئاتر استانداری آذربایجان غربی ترتیب یافت، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی درخشان بوده و بنا بر فرمایش امام خمینی(ره) مردم ایران اسلامی از مردم صدر اسلام و دوران حکومت حضرت علی(ع) از ارزش و فضیلت بیشتری برخوردار بودند.

وی ادامه داد: با وجود چنین مردم ارزشمندی در آخرین نظرسنجی که در سطح کشور صورت گرفته شده است مردم ایران از روند برخورد ادارات با ارباب رجوع اعلام نارضایتی کرده‌اند.

جانشین رئیس بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور مهم‌ترین محور ستاد را افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش تخلفات ادارات و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

ملازاده فعال شدن حقوق الکترونیک در دولت تدبیر و امید از برنامه‌های حقوق شهروندی است که منجر به افزایش رضایت مردم می‌شود.

وی فعال شدن میز خدمت، جلوگیری از سردرگمی مردم در ادارات، آموزش کسب روزی حلال و آموزش تخلفات اداری توسط روحانیون، انجام تشویقات با کارکنانی که با ارباب رجوع رفتار متناسبی داشته و گسترش حجاب و عفاف در میان کارکنان ادارات که از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده از جمله سایر محورهای ستاد صیانت از حقوق شهروندی و گسترش حجاب و عفاف است.

جانشین رئیس بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور ادامه داد: صیانت از حقوق شهروندی و ترویج عفاف و حجاب در دستور کار استانداری، ادارات و فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

وی بر ارتقای سطح گسترش حجاب و عفاف در ادارات استان تاکید کرد و گفت: باید مدیران نسبت به رعایت حجاب و عفاف در ادارات تاکید و توجه بیش‌تری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار