مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی گفت: 761 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در مناطق مختلف استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹ 14 March 2015

ناصر حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی این استان از توزیع جغرافیایی مناسبی برخوردار هستند، به طوری که به تفکیک شهرستان‌ها با توجه به منابع مالی موجود ساخته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با تخصیص 645 میلیارد تومان اعتبار انواع پروژه در فصول مختلف به تفکیک شهرستان‌ها تعریف و عملیات احداث آنها آغاز شده است، ادامه داد: در تخصیص اعتبارات عمرانی بر روی پروژه‌های مسکن، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل و همچنین آب تمرکز شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پروژه‌‌های تعریف شده در حوزه آب حدود 34 درصد کل اعتبارات عمرانی را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: فصل مسکن همچنین عمران شهری و روستایی 23 درصد اعتبارات عمرانی را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه فصل حمل و نقل نیز 17 درصد اعتبارات پروژه‌های عمرانی را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: بقیه اعتبارات و منابع مالی موجود را نیز بین فصول دیگر و سایر پروژه‌ها توزیع کرده‌ایم.

حضرتی با اشاره به وجود 2 هزار و 380 پروژه عمرانی در سال 1393، خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 619 پروژه عمرانی در بخش آموزشی، ترویجی و تعمیراتی تعریف شده و سپس به مرحله اجرای عملیات رسیده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و امور بودجه استانداری آذربایجان غربی با اشاره به وجود 761 پروژه نیمه‌تمام در سراسر آذربایجان غربی، برای تخصیص اعتبارات در روزهای باقی مانده سال جهت تکمیل این پرو‌ژه‌ها ابراز امیدواری کرد.

وی با ابراز امیدواری برای تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌‌های عمرانی در دست اقدام، خاطرنشان کرد: در صورت تامین منابع مالی موردنیاز تا انتهای سال مالی حدود 1 هزار و 936 پروژه به اتمام می‌رسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار