کد خبر: ۱۳۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 05 December 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ناصر اصلانی ظهر امروز در آئین دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی جلال حسین‌‌زاده که در سالن جلسات این مجموعه تشکیل شد، اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌ها و معضل‌های اجتماعی باید با نهادهای مختلف به ویژه کمیته امداد استان تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق یافتن امنیت و توسعه همه‌جانبه نهادهای مختلف باید همکاری نزدیک با یکدیگر داشته باشند، افزود: این دو عنصر به معنای واقعی کلمه لازم و ملزوم یکدیگر هستند، پس برای تحقق یافتن آن تلاش شود.

این مسئول لازمه تحقق توسعه همه‌جانبه را امنیت پایدار دانست و یادآوری کرد: برای تحقق یافتن این موضوع نهادهای مختلف باید همکاری منسجم و نزدیک با یکدیگر برقرار کرده، و بسترهای لازم برای تحقق یافتن آن به بهترین شکل فراهم کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد استان اشاره و خاطرنشان کرد: با دست یافتن به امنیت پایدار می‌توان برای سلامت فکری، اخلاقی و اجتماعی جوامع انسانی بیش از پیش تلاش کرده و ثمره‌های آن را هم دید.

اصلانی با بیان اینکه نهادها و سازمان‌های مختلف در شکل‌گیری جامعه با شهروندان سالم و موفق تا اندازه زیادی موثر واقع می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این صورت می‌توان بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کرد.

این مسئول به همکاری با کارشناسان و تلاشگران کمیته امداد امام خمینی در سراسر استان و شهرستان‌های آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری با این سازمان منشاء خیر و برکت است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان داشت: این مجموعه به معنای واقعی کلمه یادگار و میراث بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، بنابراین با احساس مسئولیت‌ مضاعف در زمینه‌های مختلف وارد عرصه همکاری می‌شود.

اصلانی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان برای توسعه نظم، امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی جهت همکاری آمادگی لازم را دارد، گفت: در این راستا از همه ظرفیت‌‌های موجود استفاده می‌شود.

این مسئول به اجرای برنامه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی همچنین خدمات انتظامی با نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد آذربایجان غربی اشاره کرد و بیان داشت: برای توسعه دامنه مشارکت‌های مردمی به طور گسترده اهتمام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار