امام جمعه ارومیه:
امام‌جمعه‌ی ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌ها درزمینهٔ ی جریان کشتار تأسف‌بار مردم نیجریه سخن گفت و افزود:دل شیعیان از این جریان داغدار است.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 18 December 2015

تابناک آذربایجان غربی: حجت الاسلام سيدمهدي قريشي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اروميه با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم (ص) گفت:عمل به آموزه‌های اسلام موجبات سعادت و رستگاری مسلمانان را فراهم می‌آورد و پیامبر گرامی اسلام (ص) الگویی کامل برای تمامی بشریت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی در ادامه‌ی خطبه‌ها با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح گفت:چنین روزی به‌عنوان روز وحدت نام‌گذاری شده است.

قریشی خاطرنشان کرد: جایگاه علم و وحدت در جامعه باید به‌گونه‌ای باشد که این دو در کنار هم بوده و دریک مسیر حرکت کنند.

امام‌جمعه‌ی ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌ها درزمینهٔ ی جریان کشتار تأسف‌بار مردم نیجریه سخن گفت و افزود:دل شیعیان از این جریان داغدار است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در جریان کشتار اخیر در فرانسه˓ آمریکا و کشورهای غربی به‌شدت اعتراض کردند اظهار داشت :آمریکا و کشورهای غربی نوعاً از کشتار مردم مسلمان حمایت می‌کنند.

وی افزود:باید مراقب مسئله‌ی نفوذ باشیم و دشمن خود را خوب بشناسیم.

امام جمعه اروميه متديين بودن، كارآمد بودن، كمك به قشر مظلوم جامعه و تابع ولايت فقيه بودن را جز شاخصه هاي كانديداهاي اصلح عنوان كرد و افزود: مردم سعي كنند در انتخاب افراد به اين شاخصه ها توجه كنند.

وی از مردم خواست با حضور پرشور خود در انتخابات نظام خود را بیمه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار