شهردار خوی خبرداد:
شهردار خوی ایجاد فضایی امن و سالم برای بانوان بهمراه حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی و حفظ و تحکیم بنیان خانواده را از اهداف احداث پارک بانوان و سلامت خواند.
کد خبر: ۱۹۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 08 March 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی،  محبوب تیزپاز نیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر احداث پارک سلامت و پارک بانوان پرداخت و گفت: احداث پارک سلامت  از جمله اقدامات مهمی در عرصه توجه ویژه  شهرداری به امور رفاهی و ورزشی بانوان و خانواده‌ها بود که انجام یافت و به حمدالله رضایت خانواده ها و شهروندان را نیز موجب گردیده است.
شهردار خوی لزوم ساخت پارک در مناطق محروم را از برنامه های شهرداری عنوان کرده و تصریح کرد: پارک سلامت در منطقه‌ای محروم و در زمینی احداث شد که محل ریختن زباله و دارای معارض بود که با تلاش شهرداری و همراهی مسئولان ذی‌ربط یکی از پارک‌های زیبای شهر در این زمین احداث شد.
تیزپاز نیاری با بیان ویژگی های خاص پارک بانوان خوی اظهار داشت: پارک بانوان خوی در نوع خود از پارک های نمونه در سطح کشور است. این پارک در زمینی به مساحت دو هکتار احداث شده است که علاوه بر ایجاد فضای سبز، دستگاه‌های ورزشی، پیست اسکیت، قایقرانی، دوچرخه‌سواری و زمین چمن اختصاصی فوتبال بانوان نیز احداث شده است.
شهردار خوی بر لزوم حفظ حرمت بانوان و حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت روانی تاکید کرده و گفت:  ایجاد فضایی امن، سالم، مفرح، زیبا و راحت برای تفریح، تقویت جسم و تحرک بیشتر بانوان، تفریح در فضایی به دور از استرس‌های محیطی، تقویت روحیه شادی و نشاط در زنان همراه با آرامش خاطر و کاهش هیجانات جسمی و روحی، حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی و حفظ و تحکیم بنیان خانواده از اهداف احداث این پارک بود.
خبرنگار: سعیدفرجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار