سعادت : برنامه ریزی مناسب در خصوص وصول درآمدهای استانی، یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه استان در زمینه های مختلف اقتصادی و عمرانی است.
کد خبر: ۲۰۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 19 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

بازدید استاندار

تابناک آذربایجان غربی : استاندار آذربایجان غربی در رأس هیأتی متشکل از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارائی در استان، از بخشهای مختلف اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین آذربایجان غربی بازدید و با مدیران و کارکنان آن، دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های کارکنان خزانه معین استان، با اشاره به وظایف خطیر و حساس آنان در پیگیری وصول درآمدها و پرداختهای استان، گفت: برنامه ریزی مناسب در خصوص وصول درآمدهای استانی، یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه استان در زمینه های مختلف اقتصادی و عمرانی است.
وی در ادامه، خواستار تلاش مضاعف اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در جهت تسهیل پرداخت بموقع حقوق کارمندان دولت و سایر اعتبارات شد.
استاندار آذربایجان غربی ابراز امیدواری نمود که هرچه سریع تر در سایه افزایش درآمدهای استانی از جمله درآمدهای مالیاتی، این استان بتواند خودکفا شود.
داود غفارپور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی نیز در این دیدار، حضور نمایندۀ عالی دولت در استان را موجب خرسندی و دلگرمی مجموعۀ امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان دانسته و ابراز امیدواری نمود که این بازدید در پایان سال و همچنین سال جدید، منشاء خیر و برکت برای پرسنل این اداره و سایر دستگاههای اجرایی استان باشد.
دبیر ستاد تجهیز درآمد افزود: ستاد تجهیز درآمد استان آذربایجان غربی در سالی که در حال اتمام است نسبت به وصول ۶۰۷۵ میلیارد ریال از درآمدهای استانی و مبلغ۱۶۳۴ میلیارد ریال درآمد ملی و استانی به خزانه کل کشور، اقدام نموده است.
حاجی حسینلو معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان نیز ضمن ارایه گزارش مختصر از عملکرد دریافت- پرداخت خزانه معین استان در این سال( تا ۲۷ اسفند ۹۴) گفت: خزانه معین استان در سال ۹۴ مبلغ ۱۹ هزار و۹۴۶ میلیارد ریال بابت اعتبارات استانی و متمرکز به دستگاههای اجرایی استان پرداخت نموده است.
گفتنی است استاندار آذربایجان غربی و هیأت همراه، از قسمتهای مختلف اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان بازدید بعمل آورده و با کارکنان این مجموعه که تا شب عید، مشغول انجام امورات اداری هستند، گفتگو نمودند.




مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار