سعادت در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت:در صورت صدور مجوز از طرف سازمان صدا وسیما ، استانداری آذربایجان غربی، هزینه‌های خرید تجهیزات مورد نیازبرای ماهواره ای کردن شبکه مهاباد را تامین می کند.
کد خبر: ۲۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 10 April 2015

استاندار اذربایجان غربی صدا و سیمای مرکز مهاباد را از رسانه‌های تاثیرگذار و نقش‌آفرین در منطقه برشمرد و افزود : صدا و سیمای مرکز مهاباد عملکرد خوبی در انعکاس خدمات دولت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در منطقه داشته و در عرصه نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی نیز گام‌های خوبی برداشته است اما این اقدامات کافی نیست و لازم است بیش از پیش توسعه و تقویت یابد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ارتباط و ارتقای سطح تعامل مسئولان با رسانه‌های فراگیری همچون صدا و سیما ، نقش موثری در شناخت و درک صحیح نیازها و مطالبات مردم دارد و بی‌تردید در تصمیم‌گیری‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ، موثر خواهد بود.

نماینده عالی قوه مجریه در استان آذربایجان غربی ، ایجاد اشتغال ، توسعه اقتصادی و صادرات غیر نفتی را سه اولویت دولت خواند و گفت : در سالی که به نام همدلی دولت و ملت نام گذاری شده است ، فراهم ساختن زیر ساخت ها توسط دولت و مشارکت مردم در سرمایه گذاری طرح ها ، موجب رونق و پیشرفت مورد انتظار خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از موفقیت‌ها و تولیدات این مرکز گفت : بر اساس آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته ، میزان مخاطبان برنامه های مرکز 72.5 درصد و رضایتمندی مردم از برنامه‌های مرکز 90 درصد است.

قوی بنیه ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی برای توسعه و تقویت این مرکز ، به محرومیت بخش زیادی از مردم شهرستان مهاباد از دریافت برنامه های صدا وسیما بویژه شبکه مهاباد اشاره کرد و تامین اعتبار برای توسعه فرستنده های تلویزیونی برای افزایش پوشش این منطقه را خواستار شد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهابادگفت: در آغاز سال جدید با نصب و راه‌اندازی فرستنده تلویزیونی در کوه سلطان ، بیش از 30 روستای حومه مهاباد تحت پوشش قرار گرفتند که بالغ بر بیست هزار نفر جمعیت این مناطق ، برنامه های شبکه مهاباد و آذربایجان‌غربی و 20 شبکه تلویزیونی را به صورت دیجیتال دریافت می کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار