طی آیینی مقام معلم توسط شهرداری و شورای شهر فیروق خوی گرامی داشته شد.
کد خبر: ۲۲۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 05 May 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، همزمان با گرامی داشت روز معلم و عیدمبعث حضرت رسول(ص)، آیین گرامیداشت مقام معلم توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر فیرورق برگزار شد.
در این برنامه، حسن حاج حسینلو، عضو شورای شهر فیرورق با تبریک روز معلم و عید مبعث اظهار داشت: معلمین انسان های پاک عرصه مبارزه با خرافات و بالابردن تفکر و اندیشه انسانها هستند.
وی افزود: معلمین ادامه دهندگان راه انبیاء و اوصیا هستند که عمر خویش را صرف تعلیم و تعلم نموده اند.
در ادامه این برنامه احمدوفایی نماینده انجمن اولیاأ مدارس شهر فیرورق طی سخنانی اظهار داشت: بهترین تعریف را از مقام معلم، حضرت امام خمینی دارند. که اشاره می دارند: معلمی شغل انبیاءاست. و بهترین و برترین تعریف از مقام ومنزلت این بزرگان است.
این فعال اجتماعی و سیاسی افزود: اولیای فرزندان پس از هفت سال تربیت کودکان خویش، آنها را بدست معلمین می سپارند تا سالهای مدید در تربیت مربیان مدرسه و دانشگاه به بالندگی و شعور علمی دست یابند.
وفایی برلزوم توجه اولیا دانش آموزان به مسایل روحی و روانی فرزندان اشاره کرده و گفت: انحطاط و تهاجم فرهنگی با ظهور شبکه های اجتماعی گریبان گیر فرزندان همه ماهاست. باید با مدیریت و تربیت و آموزش صحیح کودکان آنها را از شبکه ها آگاه کنیم تا خدای نکرده به مسایل و مشکلات اجتماعی مثل اعتیاد و امور جنسی یفتند.
گفتنی است در مابین سخنرانی ها، خواننده جوان و خوش صدای خویی، مهدی بابازاده چندین بار نشاط خاصی به مراسم داد و در پایان مراسم از معلمین بازنشسته فیرورق طی هدایایی تجلیل شد.
 آقایان بهرام خضرلوی اقدم، قاسم عالی زاده، محمدتقی زاده، عباس زمانلو و خانمها یوسفی و خدابخش مورد تکریم قرار گرفتند.
خبرنگار:سعیدفرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار