مدیرآموزش و پرورش شهر خوی گفت: تقاضای ایجاد ناحیه آموزش و پرورش را برای شهر فیرورق درخواست کرده ایم که امیدوارم با پیگیری های شورای شهر فیرورق به نتیجه دست یابد.
کد خبر: ۲۲۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 05 May 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی ا زخوی، قدیرمحمدی در آیین گرامی داشت مقام معلم که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر فیرورق برگزار شد، با تبریک روز معلم اظهار داشت: معلمین باغبانان و پرورش دهندگان کودکان مردم ایران زمین هستند.
وی با اشاره به نقش همه جانبه معلمین افزود: شهیدانی همچون کوچری، شرفخانلو، حاج قلیزاده از معلمین خوی بودند که علاوه بر تدریس، در روحیه دهی به فرزندان در خدمت به میهن و حضور در جبهه ها، درس شجاعت می دادند.
مدیرآموزش و پرورش خوی تصریح کرد: از لحاظ تربیتی و پرورشی مدارس خوی از سرآمدان استان است و  دانش آموزان خوی از لحاظ علمی و المپیادهای علمی نیز همه ساله در استان مقام های برتر را کسب می کنند.
محمدی ادامه داد: خانواده ها همراه با معلمین باید در مبارزه با آسیبهای اجتماعی و نیز فضاهای مجازی کمکبار کودکان خویش باشند.
وی به قدمت فرهنگی شهر فیرورق اشاره کرده و افزود: شهر فیرورق بیشتر از آنچه که توریستی باشد، فرهنگی است. خادمین و نیروهای فرهنگی زیادی از این شهر برخاسته اند. به این خاطر تقاضای ایجاد ناحیه آموزش و پرورش را برای شهر فیرورق درخواست کرده ایم که امیدوارم با پیگیری های شورای شهر فیرورق به نتیجه دست یابد.
خبرنگار:سعیدفرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار