معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته به ارزش 503 میلیارد ریال مشارکت مردمی توسط کمیته امداد استان جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۲۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ 15 April 2015

در سال 93 صورت گرفت

جمع‌آوری 503 میلیارد ریال مشارکت مردمی توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته به ارزش 503 میلیارد ریال مشارکت مردمی توسط کمیته امداد استان جمع‌آوری شد.

خبرگزاری فارس: جمع‌آوری 503 میلیارد ریال مشارکت مردمی توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

عبدالله فرج اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن تقدیر و تشکر از مردم نیکوکار و خیر استان برای شرکت در فعالیت‌های خداپسندانه و کمک به خانواد‌ه‌های بی‌سرپرست، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی شکل گرفته است.

وی ستون اصلی این مشارکت را مردم و افراد خیر دانست و افزود: معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی از 47 سرفصل کاری برخوردار است، که همه فعالیت‌‌های مورد اشاره با همراهی مردم در راستای احیای ارزش‌های دینی و معنوی شکل می‌گیرد.

معاون مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی میزان کمک‌ها برای حوزه مشارکت‌های مردمی در این استان در سال 93 را نزدیک به 503 میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: این رقم نسبت به سال 1392 حدود 40 درصد افزایش یافته است.

وی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه را جمع‌آوری کمک‌های نقدی از محل صندوق صدقات دانست و گفت: در سال 1393 حدود 52 میلیارد ریال درآمد صندوق صدقات بود، چرا که 190 هزار صندوق صدقه در مناطق مختلف استان وجود دارد.

فرج‌اسلام با اشاره به اینکه صندوق صدقات مورد اشاره در معابر، مغازه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، واحدهای مسکونی و ... جانمایی شده و برای واریز صدقات مردم در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است، گفت: اقدام مردم در کمک به طبقه کم‌برخوردار جامعه ستودنی است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی به حضور چشم‌گیر و پرشور اقشار مختلف جامعه در مراسم‌های بزرگ مانند جشن نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها، اکرام ایتام و ... اشاره و از آنها تقدیر کرد.

وی کمیته امداد امام خمینی را مولود انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در سال‌های بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به انحای مختلف در راستای رفع مشکلات مالی و اقتصادی طبقه کم‌برخوردار جامعه گام برداشته شده است.

فرج‌اسلام با اشاره به اینکه در ابتدای سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: به طور قطع امسال مردم در لبیک به فرمان رهبری بیش از گذشته به یاد طبقه کم‌درآمد جامعه خواهند بود، تا در راستای رفع مشکلات آنها گام برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار